#CrayonSupports

Vi giver dig support, du tjener penge på.
Og vi støtter dig hele vejen.

Kan du klare nedbrud på din Microsoft-teknologi?

God teknologi virker langt hen ad vejen helt upåklageligt. Selv for den bedste kan det dog ske, at en server går ned, at en bug sniger sig ind i systemet eller en software-opdatering går galt. Når det sker, kan du og dine kunder ikke vente længe på, at dine systemer kommer op at køre igen.

Hos Crayon tilbyder vi ikke bare support. Vi tilbyder et Premium Support Program, der sikrer den hurtigste svartid på alle cloud-produkter og on-premise Microsoft-miljøer.

Programmet dækker over services lige fra onboarding og aktiveringssupport, til break/fix og administratorsupport.

Det hele svøbes i vores Premium Priority Service, som sørger for, at du får dedikeret opmærksomhed på alle dine serviceforespørgsler.

Det bedste ved det hele er, at når du vælger at tegne en Premium Support aftale, så er dine kunder også dækket ligeså godt ind af aftalen.

Hvad: Dæk dig selv og dine kunder ind 365 dage om året

Hvordan: Crayon Premium Support

Hvorfor: Din og dine kunders forretning er for vigtig til uforudset nedbrud