Referencer

Udfordring

I en salgssituation efterspørger langt de fleste kunder tryghed: ”Har I lavet det her for andre før? Og har I måske endda lavet det for nogen, der ligner os?”

Den tryghed giver I dem bedst ved at have beskrevet, hvad I har lavet for andre kunder og bruge referencehistorierne på jeres hjemmeside, i præsentationer, brochuremateriale osv.

Men den slags tager tid, og den tid har du måske ikke?

Dit udbytte af pakken

Referencehistorier giver mulige kunder et klart billede på, hvad I kan levere, og hvem I har leveret det til før. Det gør beslutningsprocessen mere tryg og sikker for kunden, og vil i sidste ende generere hurtigere og flere salg.

Det får du

Med reference-pakken, bliver jeres historier rent faktisk skrevet – og skrevet godt! Med jeres slutkunder for øje producerer vi referencehistorier, der er letfordøjelige, og som formidler præcis det budskab, I vil have frem, når I er ude at overbevise nye kunder om, at I kan løse opgaven for dem.

Proces

Vi interviewer en kontaktperson hos jer for at afdække baggrunden for den kunderelation, vi skal skrive om, og de budskaber, vi skal fokusere på.

Derefter interviewer vi jeres kunde og skriver historien. I får teksten til gennemsyn, vi retter til, og I godkender, og vi får den endeligt godkendt hos jeres kunde.

Når historien er på plads, sætter vi den op, så den er nem at bruge både on- og offline.