Webtjek

Udfordring

Jeres kunder kvalificerer sig 60 % hen i købsprocessen, før de kontakter jer: I bliver googlet. Men finder de jer, og leverer I de svar, de leder efter hos jer? Hvis ikke jeres hjemmeside er optimeret til søgemaskinerne med godt indhold og intuitiv navigation som sikrer, at de besøgende bliver på siden, bliver I ikke fundet af Google.

Dit udbytte af pakken

Med et webtjek får du en køreplan for, hvordan du bedst muligt optimerer din hjemmeside så den leverer det din målgruppe leder efter. Med køreplanen i hånden ved du præcis, hvad der skal optimeres på siden for at skaffe kvalificerede leads.

Det får du

Et webtjek er en systematisk gennemgang af din hjemmeside. Vi fokuserer på følgende elementer:

Teksterne: Får du sagt det, du gerne vil? Og virker det overbevisende på dine kunder, så de gør det, du gerne vil have dem til?

Designet: Virker designet professionelt, og spiller det sammen med virksomhedens øvrige visuelle udtryk?

Strukturen: Er det nemt for dine kunder at finde det, de leder efter? Og får du dem ledt i den retning, du gerne vil have dem til at gå?

Billeder og illustrationer: Er billeder og illustrationer velvalgte i forhold til budskaberne i teksterne, og virker de forklarende og overbevisende over for dine kunder?

Call to actions: Hvis du gerne vil have de besøgende til at købe noget, tilmelde sig et nyhedsbrev eller downloade materiale, bakker hjemmesiden så godt nok op om det?

Teknikken: Redigerer du hjemmesiden i et system (CMS), der giver dig de muligheder, du har brug for i forhold til indhold og funktionalitet?

Proces

Vi starter med en kort indledende snak med dig om hjemmesiden. Herefter laver vi webtjekket og samler vores anbefalinger i en konkret køreplan som I kan arbejde ud fra med det samme.