Brandworkshop

Et stærkt brand skiller jer ud fra flokken og skaber resultater på bundlinjen

Et stærkt brand fortæller, hvorfor man skal vælge jeres virksomhed frem for en af jeres konkurrenter.  For jeres virksomhed er ikke den eneste, der kan løse kundens problem. Så når kunden skal vælge, kan jeres brand, og den måde det bliver præsenteret, være helt afgørende for, om I kommer i betragtning.

Jeres brand skal slå fast, hvorfor kunden ikke kan leve uden jer. Brandet skal have gennemslagskraft i alle kontaktpunkter ud mod kunden. Og alt, hvad jeres virksomhed siger og gør, skal være nemt at afkode og genfortælle, så det danner et sikkerhedsnet af beslutningsgrundlag under jeres potentielle kunder.

På denne workshop kortlægger vi jeres virksomheds brand og den unikke historie, der konsekvent skiller jer ud fra flokken. Efter workshoppen får i tilsendt brand-essensen, som er det kompas I efterfølgende kan navigere jeres brand ud fra. Vi kommer med guidelines til, hvordan I kan bruge brand-essensen effektivt i jeres kommunikation og marketing.

 

Kickoff-info

Inden workshoppen modtager I et spørgeskema, I skal svare på. Svarene er med til at give os indgående kendskab til jeres virksomheds strategi og jeres nuværende kommunikation, inden vi mødes.

 

Brand workshop

Hvordan oplever I brandet?

Vi afholder brand-workshop med alle relevante personer i virksomheden. I forbindelse med koordinering af tid og sted, tager vi en snak med jer om, hvordan I udvælger deltagere. På workshoppen arbejder vi med processer og værktøjer, der kortlægger og kommunikerer jeres virksomheds brand og den unikke historie, der konsekvent skiller jer ud fra flokken.

Varighed: 4 timer

 

Brand essens

Kernen af jeres brand

I forlængelse af workshoppen definerer vi jeres brand-essens, som I får tilsendt.

Brand-essensen skal danne grundlag for den efterfølgende brandopbygning- og eksekvering. Det lyder måske lidt højtflyvende, men I får også vores konkrete guidelines til, hvordan I udnytter brand-essensen effektivt i jeres kommunikation og marketing.

Hvis I har spørgsmål, inkluderer den samlede workshop-pakke en times rådgivning efterfølgende – I siger bare til!

LinkedIn workshop
Sådan bliver din LinkedIn profil en aktiv salgskanal